Cleo, du är ju hopplös!

axelinaackie.blogg.se / 13 Augusti, 2012 - 12:39 /

Jag märker på Cleo att hon älskar gräs, för att när man leder henne och så, så drar hon ofta till gräset. Så idag så tänkte jag vara lite snäll och låta henne gå i en gräshage. Hon gick där i typ en timme ungefär, sedan när jag kom och skulle fylla vatten så såg hon jätte lugn ut, hon gick fram och drack lite. Jag tänkte då; himlands vad bra det här går! Hon är ju jätte lugn och fin! Så jag gick helt enkelt där ifrån. Sedan när jag hade gått ungefär halvvägs så hörde jag något som gick bakom mig. Jag vände mig om och ni kan säkerligen gissa vem det var som hade hoppat över staketet..... Och detta är inte första gången, utan hon hoppar faktiskt ALLTID över staketet! Det visar ju en god hoppvillja iallafall! ;-) så nu går hon i hagen med trä-staket, känns lugnast så! ;-)



Postat av: Elin

Söt bild!:D

2012-08-15 @ 13:05:50
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: