Duktig Potter!

axelinaackie.blogg.se / 05 Augusti, 2012 - 16:26 /

Idag hoppade jag som sagt B-finalen i SM. Det var en A.0. Och hinderhöjden, MSV B. Jag kom lite för snabbt mot ett räcke, så jag fick ett litet pet. Annars är jag faktiskt jätte nöjd! Han räddade mig i kombinationerna väldigt bra! :-) <3 Nu sitter jag för övrigt i bilen påväg hem. Har världens bästa låt i lurarna, balada! Stort Grattis till Maja feuk som vann finalen! Även Ella Björklund som kom 2a och Ebba Larsson som blev 3a! :-)



Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Haha, glaaad ponnii! ;D

2012-08-05 @ 22:18:04
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Julecka

Grattis!! :) <3 Ni e jätte duktiga! Haha sjukt go ponny du har! :) ha de bra ! :D <3

2012-08-07 @ 13:44:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: