Soft

axelinaackie.blogg.se / 17 Augusti, 2012 - 20:48 /

Jag kom inte på någon rubrik och jag ville inte ha typ: hej. Något lite mera spicat kännde jag för, och då blev det soft. Ett otroligt fräsigt ord. Not...
Idag var jag på kungsmässan och fikade på espresso house och köpte: 2 pennor, en almanacka, ett sudd och ett limstift. Sammanfatts vis, lite stuff till skolan.
Och hör på nu alla kycklingar och nyckelpigor! Jag red på Ralle idag! Galopperade 2 hela varv. ;-) han var toppen snäll. Även snäll i stallet efter det att jag hade ridit! Han var jätte lugn! :* :-)
Potter fick sig en vilodag och Cleo red jag i paddocken. Hon var lika underbar som vanligt, lilla älsklings Cleo! :-D
Nu ska jag äta home-dun pizza. Bild kommer! :-)



Postat av: Elin

Söt bild!:D

2012-08-17 @ 21:42:02
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: