aj aj aj !

axelinaackie.blogg.se / 15 December, 2012 - 11:20 / Allmänt

Min hals mår inte alls bättre idag! :( Men jag tror inte att jag har halsfluss eftersom att jag inte har feber (tror jag inte iallafall) jag hittar nämligen inte febertermometern... ;-) 
Jag vaknade typ 6 gånger inatt bara för att svälja, för det kunde jag tydligen inte göra i sömnen... -.- och det gör såååå ont att svälja... Så när jag vaknade i morse drack jag ännu en kopp te, och nu så äter jag halstabletter igen och väntar på att mamma ska komma hem med ett granatäpple. (avis Clara?) ;-)
 
Vi ska åka till stallet idag, men jag får inte rida för mamma... @@@ Isf ska jag säga attt hon ska longera mina hästar, som straff ! xd Jag är nämligen rädd för att longera hästar, tycker att det är så läskigt att lixom släppa ut dem på volten då jag har blivit sparkad en gång. Töntigt, jag vet! ;-)
 


Postat av: Clara

Ja det är precis vad jag e sugen på nu! 💣🍎

2012-12-15 @ 16:15:13
URL: http://nattstad.se/claralindgren


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: