Du väljer!

axelinaackie.blogg.se / 14 Februari, 2012 - 20:28 / Allmänt

jag har varkligen lust att skriva något om hästarna, men jag vet inte riktigt vad... DU bestämmer!
Det kan vara allt i från hur jag rider fram på tävling, eller vilka borstar jag andvänder. VAD som HELST om ponnysarna! Så skriver jag det inlägget ikväll eller imorgon! :D
potter jagade ralle för att han ville bli kliad och tillslut fick han som han ville!
/Axelina


Postat av: Tilda

Jag har något som jag vill veta.

Hur rider du fram på en tävling??

Rider du fram länge eller kort. Såhär på vintern hur rider du fram då på en tävling? Har du bara ett ländtäcke när du rider fram. Eller ett stort fleecetäcke?

Många frågor ;))

2012-02-15 @ 10:17:37
URL: http://tildapebbles.blogg.se/
Postat av: Sara

Har lite frågor! Hoppas inte att det är försent att fråga :)

Hur brukar du tänkta outfiten på tävlingarna?

Dina hästar är ju ganska "vältränade" .. Hur får man dom i rätt form? Hur tränar du upp din hästs kondition? :)

Hur lägger du upp dina "egna" träningar?

Hur tänker du mentalt inför en tävling? :D

Brukar du vara jätte nervös inför tävlingarna?

Hur känns det att vara kvalad till Final i GP - Ponnyn?

Vad är det pinsammaste du har gjort under en tävling? :)

Hoppas att du orkar/ vill svara på dessa frågor

:)

Lycka till i finalen!!!!!!

2012-02-19 @ 21:46:38
URL: http://imdaonlyone.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: