hej allesammans! Ett finfint tidsinställt inlägg vare hääär!!

axelinaackie.blogg.se / 11 Februari, 2012 - 13:37 / Allmänt

Nu tränar jag, eller så går jag runt och fryser. Eller sitter på vårat rum. När man gör ett tidsinställt inlägg vet men inte så mycket! ;)


Jag kan ju ta och skriva lite hur jag gör när jag kommer till tävlingsplatsen! :)

Jag brukar vara där en timme innan och kolla när alla andra hoppar, gärna gå banan måånga gånger så den sitter. Jag står och ryktar min häst på tävlingsplatsen.

NAAEEJ! Tror inte det va! Jag brukar vara där allt från 15-35 minuter innan min start är. Ibland hinner jag inte ens gå banan. Men vad tusan! Det är ju dom gångerna som det går bäst! Rida fram gör jag inte så länge. Det är familjen Häggström det!

Jag heter ju Pettersson & Häggström i efternamn, mamma heter Pettersson. Då kan ni ju räkna ut vem som heter Häggström! xd
Men när jag åker med mamma så kommer jag liiiite mer i tid, men jag gillar att vara sen! :)
/Axelina


Postat av: Josefine

Ha en bra dag!

2012-02-11 @ 15:56:40
URL: http://jozzis.blogg.se/
Postat av: Clara

Du brukar vara där 5 min innan din start!

2012-02-12 @ 16:17:45
URL: http://irreterandeflugor.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: