Hiss/diss - utrustning

axelinaackie.blogg.se / 08 Februari, 2012 - 19:15 / Allmänt

Jag tycker att det är mycket roligare att köpa nya och fina saker till hästen än till sig själv.. Så jag tänkte skriva lite saker som jag tycker är fina och fula! ;)
Domhär pannabnden är riktigt snygga! Stor HISS till dom!

DISS till oäkta swarovskipannabnd!

HISS Till Parlantistövlar!
DISS till tretornstövlar! De är typ som gummistövlar och är inte alls snygga! (jag HAR tyckt det.....)

DISS, DISS OCH DISS till domhär schabraken! Jätte dålig passform dessutom!

HISS till Anna scarpati schabrak! Otroligt bra Passform och jätte snygga! :)

Domhär skydden ger jag en stor HISS! Snyggaste skydden som finns tycker jag! Dom sitter även bra på hästens ben.
DIIIIISSSS!!! Jag tycker inte att man borde få göra en sånhär kopia! Dom sitter dåligt och glider ner =dålig passform.

HARRY POTTER<3Hiss till domhär 2 snyggingarna!

/Axelina


Postat av: NellieB

Sv. Tack :D

Vart har Lennart träningar och när tränar du för han. Vilka dgr å tid? Jag kanske komr till ranchen nån dag när min släkting Leah ska rida :D

2012-02-08 @ 21:00:44
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: Emilia

God kväll!

Jag har en frågai min blogg om vilken klubb man tillhör, skulle vara kul att veta vilka klubbar som finns därute:)

Kram <3

2012-02-08 @ 23:10:06
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: becka

Jag tycker tretorn stövlar e snyggt som tusan! :)

2012-02-09 @ 21:53:26
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Postat av: Anonym

e dom verdus carbon gel skydden också teknikskydd??!

2012-02-14 @ 22:58:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: