Ikväll får det nog ta och bli mycket uppdatering!

axelinaackie.blogg.se / 20 Februari, 2012 - 17:07 / Allmänt

Jag svarar på alla kommentarer ikväll! Tiden räcker aldrig till ju!
Men som sagt så vann jag ju semifinalen igår. Det trodde jag ALDIRIG! Visst, jag trodde kanske att jag skulle komma med som åttonde, nåt sånt, men inte vinna på Pajas-potter!
När jag kom ut från banan var jag väl nöjd. Han skötte sig bra (det var ju första tävlingen o allt) Jag fick en miss då det blev ett omtramp, men Potter skötte det fint!
Sen på prisutdelningen så skulle vi springa rovarv efter som att alla kom in till fots. Lite pinsamt att springa först! HAHA! ;)
Efter hela firandet med tårta och priser skulle alla åka och rida i scandenavium! Jag var där till fots förra året eftersom att jag var med Antonia, men det var ju coolt ändå!!
FINASTE! <3
Nu ska jag åka o rida, bara skritta potter eftersom att han gick 3 gånger igår!!
/Axelina


Postat av: Wilma Glans

Heej!:D<3 åå du är så grym!!

Hur förbereder du dig inför scandinaviun och hur ser potters vecka ut?:D Tacksam för svar<333 Du vinner lät, right?:D<3^^

2012-02-20 @ 17:44:44
URL: http://wilmaglans.blogg.se/
Postat av: Wilma Glans

Hur kändes det att rida i Scandinaviun?;)

Tips tilldem som kvalar iår?;)<33

2012-02-20 @ 18:50:20
URL: http://wilmaglans.blogg.se/
Postat av: Fanny

Skulle inte du rida ralle i GP-ponnyn?:) grattis till vinsten och till finalen ska bli grymt kul att se dig rida där:D

2012-02-21 @ 09:12:28
URL: http://www.fannyteresiaa.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: