lång dag :D

axelinaackie.blogg.se / 15 Februari, 2012 - 21:11 / Allmänt

Idag har jag varit i stallet i 10 timmar!! :OO Men det var bara bra för att nu hade man absolut inte bråttom iallafall! Jag har smörjt, borstat hästarna ordentligt, ridit, ätit min maffiga matsäck xd och städtat sadelkammaren som tog typ 78 timmar!

Ialla fall, När jag red Potter kännde jag att jag varierade mig bra! Först skrittade jag ut, upp och ner för en backe... Sen skulle jag trava upp och då typ galopperade han bara på stället.... Potter då! ;))
Sen red jag i ridhuset, han var riktigt fin!! like always!

Sen red jag Ralf. Han var jätte fin! Lugn och sansad hela passet! Till och med i galoppen. :) Jag känner att han är i toppform nu! Lite sådär lagom inför GP-Ponnyn! <3

Vi städade även sadelkammaren. DET BEHÖVDES! Så mycket skit som fanns som man inte behöver. Nu ser det riktigt proffisionellt ut! Men oftast när jag städar så brukar jag hitta nån sak som har varit borta, men det ända jag hittade idag var ett gammalt spö... xd Men jag får nöja mig med att jag hittade min KL Tröja & strumpor inne! ;)

potter <33 dubbelhakor är inte dåligt att jag fick till!

/Axelina


Postat av: Elin

När man har gjort rent och fint så vill man ha ordning där, men efter några dagar är det rena katastrofen igen XD

2012-02-15 @ 21:53:32
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: