Next competition

axelinaackie.blogg.se / 15 Februari, 2012 - 14:00 / Allmänt

:) om tränat- check!
Vilken häst ska du ha på GP-ponny semin?? :D
Då hoppar jag Ralle. Jag hoppar även förklassen på honom för att det är första tävlingen och så.


Och Potter hoppar jag en L.A I billdal på söndag.
/Axelina


Postat av: Linda

Hej Axelina

Det är intressant att läsa din blogg. Jag jobbade hos din mamma och pappa på Ridklubben för ca 12 år sedan, jag vet att du låg i din mammas mage då =) Roligt att höra att det går bra för dig och Antonia. Lycka till i GP ponnyn! Jobbar på Scandinavium och hoppas att du kvalar dit så jag får se dig hoppa, kommer även ta en titt i Billdal! =) Hälsa Mamma och Pappa om de kommer ihåg mig =)

/Linda

2012-02-15 @ 17:20:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: