Älskade ljungby!

axelinaackie.blogg.se / 25 Januari, 2012 - 12:30 / Allmänt

Ännu en gång ska jag tävla i ljungby! Det är dock om 11 veckor, men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!
Men en bra sak är ju att Clara ÄNTLIGEN får åka till ett meeting! Eftersom att Antonia ska tävla i morsele (frankrike) tror jag att det är? Den helgen så åker jag själv!! :D
jag har bestämmt såhär:
Först så ska mamma hämta mig från skolan, vi åker hem packar det sista och lastar hästarna. sedan MOT LJUNGBY! Vi stannar till på Laxbutiken och käkar as go mat + glass. ^^) (Med Clara)
Sen när vi kommer fram så ska vi lasta ut alla grejor, Skritta ut på Hästarna så att dom får sträcka på benen. Hänga upp boxgardiner, ställa skåpet på sin plats, ställa höbalarna på varann... ;) Sedan när allt är klart med hästarna så åker vi till hotellet! Packar ut våra saker och åker hiss till rummet. Just det jag glömde att vi ska ha köpt godis innan vi anlände till hotellet!
Jag har även bestämt att Clara ska bo på samma hotell. Vi köper godiset på ica-affären man åker förbi när man ska till hotellet. Jädrans vilken koll man har!!
;D
ÅÅH! Min skillsade glass <3
en box!
/Axelina


Postat av: Emelie :D

Så mysigt! :D

2012-01-25 @ 15:06:02
Postat av: Clara

Det är bra att du har sån koll! 😃

2012-01-25 @ 18:00:19
URL: http://irreterandeflugor.blogg.se/
Postat av: Ellie

Hi hi, åk efter oss som sist så kommer vi fram när det är kolsvart. Ha ha, men vi kanske möts alla på Laxbutiken som förra gången. Gott med lite mat i magen innan man ska åka långt och packa upp allt när man kommer fram!!

2012-01-29 @ 23:38:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: