Emerald Potter<3

axelinaackie.blogg.se / 11 Januari, 2012 - 20:51 / Allmänt

Inte bloggat på länge nu, men jag kommer nog att blogga mest på helgerna framöver. Altså
fredag, lördag och söndag. Visst kommer det inlägg på vardagen också, men inte lika mycket.
Tiden räcker helt enkelt inte.

Igår var Ralle hos massören. Han är lite sne vilket han har varit sedan han kom. Så sa massören såhär:
- Här behöver han nog behandlas.
Aha tänkte jag, behöver han sprutas nu...
Då tog hon upp 2 stycken hammare och bankade lite här och var! HAHAHAHA Där snackar vi!
Men sen så kom jag ju på att det bara är veterinärer som håller på med sprutor. xd

Nu ska jag fortsätta att kolla på sveriges mästerkock! kollar ni? :)
HARRY POTTER<3
/Axelina


Postat av: Elin

Jag kollar :D

2012-01-11 @ 21:20:33
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Lisa

Neee trappa inte ner på bloggningen!

2012-01-11 @ 23:33:57
Postat av: Emelie :D

Haha, uppskattade Ralle behandlingen? xd

2012-01-12 @ 17:47:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: