go fredagkväll

axelinaackie.blogg.se / 27 Januari, 2012 - 22:01 / Allmänt

Potter var ganska spänd idag. Det var jätte många som red samtidigt och Han tyckte att allt var läskigt i ridhuset. Men nu för tiden känner jag ändå att jag bestämmer över honom. Typ när han kastar sig för dörren så kommer han inte undan lika lätt.

Men jag tränade mest bara på att han skulle göra som jag sa. Jag var ganska konsekvent och gjorde inga svåra saker. I slutet slappnade han av en aning och var duktig.

Ralle gjorde världens bakutare. Förutom det så var han riktigt bra! Han var avslappnad och fin.

Imorgon så hoppas jag att vi åker till stallet tidigt på morgonen. ;)
Jag lägger ut n bild på Potter och Antonia när hon var typ lika gammal som jag. Men det spelar ju ingen roll vem som sitter på, vi är ju ändå så himla lika... xd

/Axelina
Efterrätt: Benn & Jerry glass. Fish food & half baked <3


Postat av: Tilda

Vilken är din favoritglass? Erskän det är Ben & Jerry glass! xD

2012-01-28 @ 23:28:18
URL: http://tildapebbles.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: