MONNI MONNI!

axelinaackie.blogg.se / 20 Januari, 2012 - 21:06 / Allmänt

Nu förstår ni, ska jag berätta vad som skett i mitt rum! Jag har, eller kell-antenn har satt upp en TV i mitt rum.
Jag har önskat mig det sedan och var 5... Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Idag när jag red så skrittade jag och Felicia ut först. Det gick bra för mig och..... mindre bra för Felicia.... HOHO!
aja, slut med roligheter! Sedan red vi i ridhuset, vi tränade på vårat skillsade dersyrprogram. Sen skrittade vi runt på parkeringen och sjöng: DINOSAURIETÅÅÅG, dinosaurietåg, DINOSAURIETÅÅÅG, dinosaurietåg, ja det får bliiiiiiiiiiiiiiiiiiii, dinosaurietåååg!
ooh! kolla rådjuret!
/Axelina


Postat av: Emelie Boberg :D

Hahaha det verkar grymt kul att ha dig som kompis! :D

2012-01-21 @ 09:26:22
Postat av: Anonym

ass snygg header!!!

2012-01-21 @ 09:29:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: