OJOJOJ....

axelinaackie.blogg.se / 09 Januari, 2012 - 20:20 / Allmänt

Shiit vilken full dag! Skola från 09.00-16.00. 7 timmar skola! :OOO INTE okej. Sen efter att jag kom hem var klockan ca 5, då gick jag ut och red. Så nu kommer jag in, snart halv 9... *suck* Om man ändå kunde få hemundervisning så man slapp gå till skolan... Det hade varit åzum!
Så nu har man ju då 98348975 läxor... ännu mera *suck*!

Det gick bra med Potter som vanligt och mindre bra med Ralle. Hoppas att han blir bättre på marken efter att han har varit hos massören...! :)
Jag övade på övergångar från skritt till galopp, han lyssnade ganska så bra i slutet.

/Axelina


Postat av: Emelie :D

Stackars, stackars Ackie!! :( (a

2012-01-10 @ 18:49:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: