Träningen gick....

axelinaackie.blogg.se / 18 Januari, 2012 - 19:58 / Allmänt

جيدة جدا ! Det betyder välidgt bra på arabiska. Men jag tog lite

för givet att ni fattade ändå!

Men oj vilken stor text jag fick! Det är ju bra för er som inte

ser något vidare bra!

Tillbaka till träningen då, jag tog med mig min kompanjon

Felicia. Hon berättade några dåliga skämt påvägen som var

mycket bra! Och Potter var som en fjäder idag! Han var mer

i luften än på marken... Men det är ju bra på så sätt att han

sparar på hovarna! HAHAHA, den var bra! Fast nu när jag

tänker efter så var det inge vidare bra skämt...

Aja, nu ska jag och mamma baka bröd, så vi hörs! :)


/Axelina


Postat av: Pippi !!!!

Ska du vara med eliten i år?? :)

2012-01-18 @ 22:08:33
Postat av: Emelie :D

Det är bra Ackie, jag är nämligen en av dom som är halv döva! Nej, jag menar blinda xdxd

2012-01-19 @ 15:09:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: