Imorgon...

axelinaackie.blogg.se / 17 Juli, 2012 - 20:35 /

Imorgon så flyger jag ner till Frankrike och kollar när Antonia hoppar EM med Bosse! Men det betyder ju dock att jag inte kan blogga förren på måndag nästa vecka... Men när jag kommer tillbaka så kommer det att bli bra uppdatering! Jag kommer även lägga mycket fokus på Potter då. För att när vi kommer hem så är det bara knappt 2 veckor kvar till SM! Jag kommer också ta med mig Cleo till SM och hoppa kringklasserna, L.A varje dag hoppar jag på henne. :-) Men som sagt, jag kommer inte att blogga förren nästa måndag. Men jag kanske kan få sätta på internet på mammas iPhone i några minuter och rapportera Antonia och Bosses resultat! ;-) Frän bild eller vad? ;-)



Postat av: Elin

Haha söta bilder!:) Hälsa Antonia lycka till!

2012-07-19 @ 10:55:14
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: