P<3O<3T<3T<3E<3R

axelinaackie.blogg.se / 30 Juli, 2012 - 07:28 / Allmänt

Igår när jag trimmade potter så var han såhäär fin! Han var mycket bättre i handen på det nya bettet, jag red också med mjukare händer och red lixom fram till bettet så att han tog stöd på det. Red för första gången på våran gräsbana och det var jätte bra! Skönt att ha något lite större än paddocken att rida på och det ger en mycket bättre känsla att rida på gräs! :)
 
Även Cleo var fin igår, jag hoppade några skutt, fast bara typ 90 cm och hon var mycket lugnare idag än sist! ganska relax. Jag brukar få tänka såhär när jag hoppar på Cleo, att markarbetet är huvud arbetet och hindrerna är bara något som jag gör på sidan av. (hoppas ni fattar) Men typ om jag ska hoppa 2 små hinder så kanske jag lägger en volt efter det första hindret och gör en liten avsaktning eller förhållnng imellan. På det sättet så blir hon mera avslappnad över hindret också! :)
 
sakn


Postat av: rita

vart är han??

2012-07-30 @ 14:22:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: