fläskläpp-CHECK

axelinaackie.blogg.se / 05 Mars, 2012 - 19:51 / Allmänt

TACK potter för det underbara fläskläppen du gav mig idag! behövdes verkligen!! -.-
Pajasen körde upp huvudet i mitt face så att hjälmen åkte på sninskan och hans huvud träffade min läpp.
Förutom denna lilla hädelse så gick det för övrigt bra när jag red! Först skrittade jag ut till sjön, det tog 25 minuter typ, sen red jag lite i paddocken. Dock inte så länge för att det gjorde ont i min tand och pulserade i min läpp. Men nu känns det bättre!

Jag längtar verkligen tills jag kan tävla Ralle!! Och hoppa honom! Jag kan börja rida honom igen på lördag tyyp! Eller fredag. Han ska iallafall släppas i stor hage med Potter den 10/3 vilket är på lördag! tror jag.,.,



här är ju trollet...!

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: