Halloj alla fräsiga katter!

axelinaackie.blogg.se / 15 Mars, 2012 - 13:15 / Allmänt

Först och främst kan jag berätta att Clara gick hit hem till mig när hon hade rast. Vi gjorde våfflor som smakade förträffligt gott! Fast jag vet inte om dom som Clara åt var så goda eftersom att hon gjorde nån slags soppa av grädde & sylt på sina.... ;)

Sedan när hon skulle gå tillbaka till skolan igen följde jag med henne en bit och tog med mig min lille hund Olle. Olle har en viss förmåga att ALLTID skälla när han ser en människa / hund eller någon annan levande varelse på denna jord. Så när vi gick förbi en tant så skällde naturligtvis Olle på henne... Då sa hon såhär:

- Du vet väl att han kan ha ont någonstans när han låter sådär! Sedan kollade hon på Olle och sade:
Stackars dig!!

HAHAHA, hon hade nog aldrig sett en skällande hund förut. Visst, Hans skall är kanske inte det mest normala.... Men ändå! ;))



/Axelina


Postat av: Emma

Skulle inte du kunna försöka lägga upp filmen från stallarna när du har tid xD

Ps. älskar din blogg <3

2012-03-15 @ 18:04:45
Postat av: Clara

Mina våfflor var godare än dina!! Det är inte mycket godare med grädde och socker! :)

2012-03-16 @ 15:29:45
URL: http://irreterandeflugor.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: