Jag fick en kommentar på...

axelinaackie.blogg.se / 15 Maj, 2012 - 18:21 / Allmänt

Det var en tjej som undrade hur många unika besökare jag har här på bloggen om dagen. Och jag har ungefär 100 unika! :D TACK till er som läser min blogg, när jag kollar på statistiken gör det bara så att jag får ännu mera lust att blogga. :)

Idag när jag red Cleo gick det otroligt bra! Red inte ut som det stod på schemat, men får byta ut torsdag eller fredag till en uteritt. Red i allafall på ett Pessoa bett idag. Jag har hört hur dåligt Pessoa bett ska vara för hästens mun och sånt där, men om en häst FUNKAR på ett bett så tycker jag inte att man ska bry sig vad alla andra säger. Sen så tror jag inte att jag kommer att ha pessoa på cleo när jag tävlar, men till vardags funkar det bra, jag har kvar mina armar idag i alla fall vilket betyder att hon inte var så himla stark! :))
Imorgon ska jag hoppa lite för första gången, och om hon sköter sig så ska jag kanske hoppa en L.B i Trollhättan om 2 veckor!!! :D jag ska se om Antonia kan filma mig litegrann imorgon när jag ska hoppa! :)

Poootter!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: