ååååh

axelinaackie.blogg.se / 13 November, 2012 - 21:52 / Allmänt

Jag känner att mina inlägg blir tråkigare och tråkigare. NU måste det ske en förändring! Det kan ju inte alls vara kul att läsa om "dagens outfit" eller nåt liknande. För att man ska lyckas måste man göra något som sticker ut. Jag vet bara inte VAD det ska vara som blir sådär riktigt intressant, och gör så att fler personer vill klicka in på min blogg. 
Nu kanske jag säger imot mig själv lite, men visst är det mycket roligare att blogga när det är bra statistik och mycket kommentarer, ingen tvivel om saken. Och för tillfället så vill jag tacka er som kommenterar och är inne på min blogg, jag har faktiskt fått mycket kommentarer och det har varit en bra statistik det senarse (fast bloggen är tråkig tycker jag) Antingen så är det för att ni som läser inte tycker att inläggen är tråkiga, eller så är det för att ni väntar på något kul. 
Bloggen ska inte vara ett måste, man måste tycka att det är kul för att det ska bli bra. Så är det igentligen med allt. 
 

Dagen har rullat på bra idag. Skolan var riktigt chill förutom kemi lektionen. Seriöst nu, VEM bryr sig om vad en druvsocker-atom innehåller lixom? INGEN. 
Okey, nu ska vi vara posetiva! Men ibland så måste man säga det negativa, annars blir ingenting bra tillslut. (nu fattade inte ens jag själv vad jag skrev, men det får stå kvar ändå) 
Jag red dem små ponnysarna idag, Potter och Wendy! Potter har vilat i en vecka och ni kan ju gissa hur han var... Men han var fin ändå!
Wendy är så himla rolig att rida! Jag fullkomligt älskar pigga hästar, hon har verkligen det prefekta tempramentet. Jag skulle träna på en omhoppningssväng med henne idag, så jag byggde fram ett sockerbitshinder (50 cm) Och svängde jätte snävt på det. Och var snabb och kvick som en iller! Dukitg Wendan! Det känns som att hon är i toppform inför helgens Klubbmästerskap'! ;-) 
 
Är riktigt stolt över mig själv som gjorde 3 sidor matte hemma idag, Heter man Axelina, har 4 ponnysar och har en skola med mycket läxor + en blogg, så hinner man med mycket på en dag! ;-)
 
Nu ska jag sova, ska uppdatera bättre nu, BRA och läsvarda inlägg, godnatt! :*
Denna bilden tänkte jag kunde få detta inlägget lite mer spännande, jag tycker att jag lyckade ganska bra!
 


Postat av: Sarah

Precis vad som händer mig att jag länger tyglarna mer och mer och det är så himla jobbigt...
Tror faktiskt att jag ska köpa dom nu! ;)
Tack så jätte mycket!

Mvh Sarah

2012-11-13 @ 21:57:49
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: