Har hoppat Ralle o Cleo nu..

axelinaackie.blogg.se / 01 November, 2012 - 09:40 /

Båda 2 var sååå fina! Jag fick tid 49 på Ralle och 50 på Cleo, altså ungefär lika snabbt! Men TYVÄRR föll SISTA bommen med Ralle, jag kom väldigt nära, om jag hade gått nolla hade jag blivit 3a tror jag! Jaja, sånt som händer, är jätte nöjd btw för att rundan kändes super! :-)
Med Cleo så blev det ett missförstånd på en linje där det skulle vara 4 galoppsprång tillbaka, men jag glömde lixom av det så att jag kom jätte jätte nära på det hindret och en bom föll. Men det var mitt fel helt och hållet! Är supernöjd med Cleo också, jag red lite fortare än vad jag brukar och det är ett + i kanten då jag alltid brukar säkra på henne. :-) så 4 fel med båda, nu aka jag nog hå till den mysiga kafeterian och äta nått, sen hoppa Polo 115!!! :o





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: