Är så glad över att alla ponnysarna gick så bra idag!

axelinaackie.blogg.se / 14 Oktober, 2012 - 20:39 / Allmänt

Alla ponnyasr var så himla fina idag! 
 
Jag började med att rida Potter, han var som vanligt, höll sig på mattan och trallade runt lite fint i ridhuset. ;-) 
Sen tror jag att jag red Wendy, men jag är inte säker... Nej så var det ju inte! Jag red ju Ralle,, eller jag kommer faktiskt inte ihåg..! haha ;-)
Men jag skriver iallafall om Ralle först! Han var så sjukt fin som jag redan har skrivit, jag hoppade ju och han är så sjukt kvick i benen, som en vessla! Det kommer kanske en film snart, men det är dock inte på den bästa rundan.
Wendy har helt okej. Hon ger en sån himla bra känsla i själva språnget, hoppade inte alls högt, mer tragglade lite att hon skulle hoppa över hindret när det kom ivägen. ;-)
 
Och nu för 1 timme sen red jag Cleo. Hon var fantastico! Jag red i ridhuset i 50 min. Hon var avslappnad hela passet, lätt i handen, hade en bra och stabil galopp, kunde trava över en bom utan att få adhd. ja, vad mer kan man begära?! ;-) 
 
döktiga pållar idag! Nu har jag precis kollat på Solsidan, men jag saknade Ove, han var ju inte med någonstans! ;-)
 
bby <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: