Bonde söker fru

axelinaackie.blogg.se / 10 Oktober, 2012 - 20:37 / Allmänt

Det är väldigt kul att det nästan varje dag är ett bra program på TV. På onsdagar (idag) är det bonde söker fru, torsdagar är det kockarnas kamp och på fredagar är det ju bästa X-factor! :-) Nackdelen är ju bara att jag oftast inte hinner se på alla dessa program men iband så! ;-)
Som sagt så red jag Polo efter maten och det gick muy bien! Jag hade graman på honom och red ute i paddocken. I början när jag travade så var han väldigt pigg! Men sedan efter att jag hade travat runt ett tag så blev han lugnare och kunde slappna av mer. I galoppen var han också jätte bra! Han höll lixom samma tempo hela tiden.
När jag hade ridit klart så fick han på sig sitt splitternya Bucas täcke! Det rekomenderar jag verkligen, VÄRLDENS bästa passform! Jag lägger ut en bild på det snart.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: