Dagens ridpass

axelinaackie.blogg.se / 28 Oktober, 2012 - 21:40 / Allmänt

Cleo: Jag skulle fortsätta med att göra en likadan övning som igår, trava över upphöjda bommar. Men hon får verkligen panik när hon måste trava över små bommar! :( Hon blev helt istadig och stegrade och vägrade att gå fram. Och eftersom att hon är ett sto och har sämre balans än en valack så kunde jag ju inte trycka på med skänkeln för då finns det ju risk att hon tappar balansen och välter. 
Men när jag red på volten utan bommar så var hon hur fin som helst! Jag ska sälja henne som dressyrhäst! (skämt åsido) ;)
 
Harry: haha, kul att jag kallar han för Harry va? ;-) Han var fin som vanligt, jag hoppade över ett litet kryss och tränade på att hålla galoppen genom svängen utan att han skulle köra upp huvudet som en dåre. Och den övningen gick bra efter att jag hade failat några gånger dvs. xd
 
Ralle: Jag galopperade några varv i ridhuset (travade också såklart) xd Han var fin. Egentligen så är han som vilken ponny som helst, det är bara det att folk i allmänhet fokuserar väldigt mycket på vart hästen har huvudet! Fast såklart så ska ju hästen gå på tygeln, men Ralle är ett undantag. ;-) TURBO-RALLE
 
Polo: Jag skrittade ut en bra bit innan jag red lite grann i ridhuset. Han var fin! Mamma red också lite och han var fin nästan hela tiden, men han har lite svårt att fokusera bara! ;-)
 
 
Juste! Feliciano är hos mig nu!
slänger in en sccchtekarbild på oss!
 
 
 
 
2 ADHD barn var det här!


Postat av: Tilda

Svar; Jajemensan Shelly är född 2000
Vad heter sidan? För jag och mamma har sökt det länge.
Fast undrar om det är den sidan som mamma kollade på. Som vi inte fattade någonting. Höjderna på klasserna var helt skeva och man såg inte vilken klass det var hon hoppat.......
Men det kanske inte är den du hittade eller?

2012-10-28 @ 23:29:37
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: