Dagens ridpass

axelinaackie.blogg.se / 27 Oktober, 2012 - 00:06 /

Polo: i början var han skit pigg! Men när han fick galoppera av sig lite så lugnade han sig och blev riktigt fin till slut! Jag hoppade över 3 hinder son stod på en linje och så skulle man ha 4 galoppsprång mellan varje hinder. Det var väldigt trångt med det gick bra ändå! :-)
Ralle: Jag red faktist på honom idag! Bäst att ni antecknar det! Först skrittade jag ut en lagom tur, han var jätte seg när man gick från stallet, men sen när jag vände så blev han pigg som sitt vanliga jag igen! Sen galopperade jag 1 km i paddocken (5 varv) och det är en väldigt bra sak att göra på Ralle! Jag brukar galoppera 3 varv till vänster och 2 varv till höger eller tvärt om.
Potter: med honom gjorde jag samma övning som med Polo fast jag gjorde det lite mer avancerat med Potter. Och det ända jag har att säga är att han var ENORMT fin!
Cleo: jag började i skritt med att ställa henne, flytta för skänkeln m.m och när jag rider Cleo måste jag vara noggrann och INTE ha bråttom eller känna stress. Då slutar det oftast fiasko. Men idag så var hon kanonfin! Jag gjorde väldigt mycket lösgörande arbete, det är då hon går som bäst!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: