detta kommer att bli en lååååååång dag...

axelinaackie.blogg.se / 30 Oktober, 2012 - 09:47 / Allmänt

saker som ska göras: 
 
*packa ihop ALLT, täcken, skydd, träns, sadel, mina ridgrejer
 
*Klippa Ralle och Cleo
 
* bada Cleo, Ralle och Polo
 
*Rida alla 4
 
*putsa alla lädersaker, skrubba skydd
 
*Slänga in en sista tvätt samt bestämma vilka schabrak till vilka hästar. Det kommer gå åt mycket schabrak eftersom att under hela helgen så kommer jag att hoppa 12 rundor!
 
Och allt detta måste jag göra själv för att mamma och Antonia ska bleka sina tänder idag som tar typ 4-5 timmar... -.- 
Men det posetiva är att jag kommer ha mycket tid att tillbringa i stallet. Så jag tänkte rida ut idag! Själv. Det är mycket skönare att rida ut själv för att då saktar bilarna ner jätte mycket och så kan man bestämma gångart själv utan att ha nån annan kraxande fågel med sig. hahaha! 
 
Men jag uppdaterar under dagen, vi hörs! :)
åååh! Jag drömde att jag var med i GP-Ponnyn igen, ett oförglömligt minne! <3


Postat av: Sarah

Vilket år va du med i GP-ponnyn? :)

Mvh sarah! ;)

2012-10-30 @ 10:51:09
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken plats kom du i GP-ponny?? :) Kan du svara i ett inlägg?

2012-10-30 @ 10:53:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: