ettsånthärmeningslöstinläggutanenvettigrubrik

axelinaackie.blogg.se / 21 Oktober, 2012 - 22:23 / Allmänt

Sådär ja, då var rubriken avklarad! ;-)
 
Jag måste bara skriva nu, i detta inlägget att jag längtar SJUKT mycket till änglahoppet. Jag ska tävla 5 dagar i rad, fatta vilket dröm-senarie!!!! Och som ni kanske förstår så tävlar jag ju inte på samma häst alla 5 dagar. ;-)
Jag känner på mig att det kommer att bli ett awesome meeting av 3 andledningar.
1. Jag hoppar min solstråle Potter
2. Det är ju SM
3. Jag älskar borås! 
 
Jag hoppar (som vissa av er smartlyktor redan har räknat ut) onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Och själva SMet är fre-sön. :-) Och ons-fre hoppar jag änglahoppet med Ralle o Cleo. :)
 
Och snart är det lov också, jag har inga läxor och allt är  ju bara åzum! Visst blir ni allt lite glada när jag påminde er om att det är höstlov?? ;-) 
 


Postat av: Mette (azumgirl)

Blir glad av att läsa din blogg.... <333

2012-10-25 @ 16:13:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: