Grym helg!

axelinaackie.blogg.se / 07 Oktober, 2012 - 16:46 /

Idag hoppade jag L.A på morgonen med båda. Med Cleo så satsade jag lite mer än vad jag brukar, det gick bra tills sista hindret där jag svängde lite tight och ramade inte in henne ordentligt. Så hon smet på sidan en gång med sen när jag kom igen så hoppade hon det galant. Slutade då på 4 fel i omhoppningen. Och Ralle var hur fin som helst i L.An! Han hoppade jätte bra hörde jag, nollade i både grunden och omhoppningen. Och idag så försökte jag vinna, därför red jag ganska fort och det som är så skönt med Ralle är att han är med hela tiden. Vi slutade 2a! :-D
Och jag bestämde mig även att DEBUTERA Msv B med Cleo... Det var bed A.O med 10 hinder. På framhoppningen så var hon så sjukt fin! Så jag hade en väldigt bra känsla när jag gick in på banan. Och Cleo är en sån ponny som ger en otroligt bra känsla i sprången, hon är så trygg och säker. Jag hoppade banan utan problem och var Nolla!!! :-D Och så blev jag även 4a placerad! :-) Det har varit en jätte bra helg så nu taggar jag 5 och en halv timmes bilresa hem, lucky me...! ;-)



Postat av: Felicia

JAG KOMMENTERAR BARA DETTA INLÄGG FÖR ATT JAG SKA VARA EN GRoDa!:3

2012-10-07 @ 16:55:25
URL: http://feliciasponny.blogg.se
Postat av: Anonym

Det ska bli gott och äta den åsnan på Max!

2012-10-08 @ 07:47:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: