hästarna idag . . . . . ..

axelinaackie.blogg.se / 27 Oktober, 2012 - 21:23 / Allmänt

finurligt med alla dessa punkter jag gjorde i rubriken va? xd
 
Idag red jag faktiskt bara 2 hästar, Fin-Potter och Bajs-Cleo. Men Ralle fick då longeras som vanligt och Antonia red på Polo idag! 
 
Varför Cleo fick heta bajs-cleo idag var för att hon stressar sönder så fort hon måste gå över en bom. Och idag gick jag över bommar hela tiden och det gjorde ju inte saken så mycket bättre! Sen travade jag av henne i låg form as länge kändes det som, mest för att jag var arg. Då gick det jätte bra!
 
Harry var muy bonito (stackars alla som läser min blogg och läser tyska/franska) Han har slutat att skutta och leka CP nu! Bra där Harry! Jag kunde länga, korta, rida på rakt spår innanför spåret och allt detta utan att han gjorde ett ända damp-skutt! 
 
Slänger in några skämt.
 
Det var en gång en norrlänning som var ute i skogen. 
Sen kom en stockholmare och såg att norrlänningen våldtog en ren. 
Stockholmaren säger: 
- Ursäkta, men varför våldtar du en ren. 
Norrlänningen säger: 
- Jo, för min doktor sa att jag skulle testa, voltaren!
 
En mamma, pappa och deras barn flög från Skåne till London. 
Flygvärdinnan går fram till barnet och säger: 
- What a handsome face! 
Mammman: 
- Nej, jag tror det var min man som fes.
 
(läs den engelska raden på skånska)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: