Hola amigas!

axelinaackie.blogg.se / 09 Oktober, 2012 - 11:49 /

Idag åker jag inte till stallet, måste vara hemma och göra mina läxor och direkt efter skolan går jag till espresso house med Clara. Vi ska göra klart den muntliga engelskan. Kommer bli as mysigt! Hörs då! :-)

AMAZING PONY!



Postat av: Tilda

EspressoHouse nörd.....Nä SKOJJA bara!
Men man ska lätt fika på Starbucks, heeelt klart! De var mycket godare grejer ;D

2012-10-09 @ 16:48:18
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

EspressoHouse nörd.....Nä SKOJJA bara!
Men man ska lätt fika på Starbucks, heeelt klart! De har mycket godare fika ;D

2012-10-09 @ 16:49:52
Postat av: Tilda

AAHHHH! Blir galen på min iPad.....!!
För det första så stavar den fel.
Och så skickar den iväg saker fast jag inte är klar...Ah!
Men i alla fall jag hann inte skriva mitt namn. Men de var jag som skrev det där. Alltså ingen anonym xD

2012-10-09 @ 16:51:54
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: