kamelerna - 47 oktober 2074

axelinaackie.blogg.se / 02 Oktober, 2012 - 21:20 / Allmänt

Tjoddeladdihej! joddeli joddeli doo!
Idag så promenixade Potter på bandet i 20 min. Han är så bra på det! Vissa hästar kan ju bli lite stressade av att gå där, men Stekarn (potter) är som en liten hund!
 
Jag red Ralle och Cleo i ridhuset. Ralle var väl kanske inte lika fin som igår, men det var okej! :-) Han var ändå framme för skänkeln vilket är viktigt då han gärna går och smyger. Skrittade ut också efter det att jag hade ridit i ridhuset, bara en kort bit och det uppskattade han! ;-)
 
Cleo var fantastico!! Tränade på samma saker som igår, att ha henne på yttertygeln och på min sits. Och det där med yttertygeln funkar bättre och bättre nu! Jag kunde nästan ha innertygeln helt glapp och hon gick fortförande kvar i rätt form! Och pelham-bettet gör en del skillnad också. Men som sagt så har jag inte det varje dag. 
 
Imorgon tar jag ledigt från skolan i 2 timmar. Jag ska nämligen åka norr ut (tror jag?) och prova en D-ponny! mer säger jag inte, mowahaha!
 
my beauty!<3


Postat av: Ebba

Vad heter hästen??? :)<3

2012-10-03 @ 06:55:18
Postat av: Emelie Boberg

Ska lilla du ha en D-ponny? Haha ;p

2012-10-03 @ 14:15:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: