Lite planer för höstlovet

axelinaackie.blogg.se / 29 Oktober, 2012 - 16:16 / Allmänt

Snart åker jag till stallet och idag blir det att packa ihop alla täcken och schabrak som ska med, jag har även bestämt att jag inte ska hänga upp massa "skryttäcken" som jag så fint kallar det. Täckerna som jag hänger upp utanför boxen på meeting. Just på denna tävlingen känns det onödigt! ;-) 
 
Så allt sånt tråkigt jobb ska göras klart idag. Nattäcken (tjocka) ska packas, samt åk-täcken. Haha, vad roliga namn jag har på allt ! ;-)
Min bjässe, Polo ska åka i det blå-randiga amigo täcket, Cleo och Ralle ska ha dem blåa "mystäckerna" (roligt namn igen) och Pottan ska ha ridsport-ponnycup täcket + GP-ponnytäcekt om det är svinigt kallt som det uppenbarligen kommer att vara. -.- xd
 
 


Postat av: SNälla svara

Har du en iphone 4 eller 4s?? SNÄLLA svara i ett inlägg, har velat veta det i några månader :D<3

2012-10-29 @ 18:46:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: