planerna för imorgon!

axelinaackie.blogg.se / 13 Oktober, 2012 - 21:59 / Allmänt

Imorgon så kliver jag upp när jag vaknar, ca 9 tror jag. Äter frukost och så, sedan åker jag så tidigt som möjligt till kungsmässan!
Som jag nog skrev för ett tag sedan så måste jag köpa nya jeans och ett skal till iPhonis! Jeansen jag ska köpa är sånna som jag hade, dem blåa från gina som är lite slitna. Men förra gången jag köpte dem så köpte jag en för stor storlek så Antonia köpte dem av mig.... xd Så jag ska köpa sånna fast lite mindre så att dem sitter slim! Kanske skulle kosta på mig 2 par jeans eftersom att jag i nuläget bara har typ 2 som jag andvänder! 
 
När vi kommer hem från kungsmässan så rider jag några ponnysar, har inte bestämt vilka än. :-)
 


Postat av: Fanny

Skulle inte du tävla eller är jag helt ute och cyklar? HAHAHA :)

2012-10-14 @ 02:04:01
URL: http://tffallround.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: