ponnysarna idag.

axelinaackie.blogg.se / 11 Oktober, 2012 - 19:23 / Allmänt

Red bara på 2 idag. Potter och Cleo vilade, Ralle longerades och jag red på Wendy och Polo. Jag ska nämligen tävla på Wendy på söndag, så jag tänkte att det kanske var bra att jag red på henne lite, hehe! ;-) Det gick iallafall bra! Hon var PIGG och glad som vanligt... ;-)
Polo var också PIGG. Och han blir väldigt springig när man rider på rakt spår, men om man rider på en volt så är han jätte fin och går på tygeln. Han är väldigt lyhörd, byter galopp bra och kan även rygga, + i kanten där! :)
 
Nu ska jag bara vänta på att kockarnas kamp ska börja, och direkt efter det är är det hela sverige bakar, tycker verkligen om sånna mat program! haha! ;-) 
 
Kanske skulle träna på mina engelska glosor, fast nä... xdxd
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: