ridpassen today!

axelinaackie.blogg.se / 08 Oktober, 2012 - 20:38 / Allmänt

Som jag skrev så skulle jag ju hoppa på 2 vita ponnysar idag men det blev bara att jag hoppade på en, Polo. Jag hoppade 2 hinder som stog framme, en oxer och ett räcke. Hoppade över dem lite fint, han hoppade mest över och var i och klonkade lite i bommarna för att han tycket att det var så lågt. Sen höjde vi och jag fick hoppa ett räcke som var 115 cm, då hoppade han verkligen jätte bra! Det är roligare att hoppa höga hinder tycker han! Jag kommer lägga ut en film snart på när jag red lite, inte hoppade dock. :-)
 
Red potter ett vanligt pass i ridhuset, tragglade det gamla vanliga, stöd på yttertygeln, rak häst på rakt spår, att han inte skulle bli lång och så. Det gick kanoners efter en liten stund!! :-)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: