svar på kommentar

axelinaackie.blogg.se / 20 Oktober, 2012 - 09:53 / Allmänt

av: Kajsa

Vilka tävlingar ska du åka på med Polo? Ska han följa med till SM? :-)

sv: Imorgon är min första tävling med honom i Bollebyggd. Och han ska inte med till SM, det finns inga bra klasser då lilla rundan går i Msv B i finalen och det känns lite tidigt! Sen vet jag inte riktigt vilka mer tävlingar jag ska åka på! :-)



Tjinixen! Idag ska jag vara med på en liten klubbtävling med Wendy som går här hemma! ;-) Jag hoppar 70 cm, bara så ni vet! xd

Och imorgon så ska jag tävla Polo, Cleo och Ralle! Jag hoppar L.B och L.A på Polo, L.A och MsvB på Cleo och L.A och MsvB på Ralle. Och detta är min första msv b på Ralle på jätte länge! :)

gammal bild




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: