Tisdag...

axelinaackie.blogg.se / 16 Oktober, 2012 - 09:05 / Allmänt

Hej hallå!
Dagarna blir bara mörkare och mörkare för varje dag och jag får bara mer och mer läxor, tex denna veckan har jag  5 he*vettes j*vla läxor! Men hästarna går alltid först! (hoppas att inte mamma läste det där) ;-) Men min plan är att åka till stallet idag, bli klar ganska fort så att jag hinner hem, göra matteläxan och träna på engelska-glosorna. Och imorgon är det läxdag, då gör jag SO, NO och spanska. 
 
Nu känns det bättre, när jag har planerat allt! Det känns nästan som om jag har gjort alla läxor nu jue! ;-)
 
haha, måste läsa i min bok nu innan min lärare kommer på mig, hare braoo!
 
ååååh, älskar när du gör såhär potter!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: