Tom helg...!

axelinaackie.blogg.se / 12 Oktober, 2012 - 21:56 / Allmänt

Har inga planer inför helgen! Kan vara ganska skönt ibland faktiskt, bara vara hemma, sova hur länge man vill och ha massa tid till onödiga saker! ;-)
Visste ni att jag är ganska konstig, för att jag kan sova huuur länge som helst om jag inte blir väckt! Vanliga personer vaknar ju tidigt på helgerna för att man är van att gå upp runt 7, men om ingen väcker mig kan jag sova till halv 11 LÄTT! xd 
 
Skulle verkligen behöva gå till kungsmässan och köpa nya jeans + ett gummiskal till bästis (min iphone) hahah! Jag tappar honom så mycket nu för tiden jag jag blir lika rädd varje gång att ha har brutigt något! ;-)
jaja, nog om detta, imorgon så rider jag väl så många jag känner för. Kanske borde smörja också, fast bara om jag känner för det, och det är inte ofta! ;-)
 
Bästa låten, mina områden!
 
 
 
juste, till er som frågade om jag gick i 7an. Svar ja, jag har hoppat över en klass för att jag var över-interligent! haha, skoja bara, jag började tidigare från dagis och jag har ingen aning varför! ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: