Tudeluuis!

axelinaackie.blogg.se / 05 Oktober, 2012 - 09:29 / Allmänt

Igår hann jag inte blogga för att jag var ute till halv 10. Kollade på tv till halv 11, gick ut igen till 10 i 11. Duschade till 11, ja ni fattar ju... xd
Men jag kan berätta vad som hanns med att göra igår!
Packade ALLT! Smörjde, fixade ihop täcken, klippte 2 hästar, badade 2 hästar (mamma klippte) och red 2,5 hästar. (red lite på Polo) och Ralle och Cleo. 
Nu sitter jag i skuulan, börjar om 5 min så jag sammanfattar mig kort. Idag hämtar pappa mig och Antonia med hästar och allt i lastbilen. Vi åker direkt mot Kalmar och jag rider när jag kommer fram! 
 
Uppdaterar mera under dagen såklart, så ni kan ju låtsas att ni följer med mig på tävlingen eftersom att jag skriver om minsta lilla detalj! xd ;-) 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: