4 äpplen!

axelinaackie.blogg.se / 28 Augusti, 2013 - 21:09 / Allmänt

Nu förtiden när jag är så nyttig äter jag väldigt mycket frukt. Så fort jag är sugen tar jag en frukt. Till exempel idag har jag ätit 4 äpplen och en nektarin. As bra metod.
 
Imorgon är det torsdag och jag slutar klockan 4 IGEN. Om jag överlever den dagen kan jag vara lycklig för att dagen efter det är det älsklings-fredag och jag slutar halv 2. SCORE.
Idag tog 2 lärare in mig och Clara i ett enskilt rum och skällde på oss för att vi är för mycket med varandra och sitter lite för oss själva på rasterna. (det är för att vi kollar på film eller gör läxorna på rasten) 
Dom tycker att vi fryser ute alla andra och säger att vi tror att jag och Clara är en egen klass. 
 
Om dom har SÅ stora problem med att vi är kompisar borde vi byta skola, seriöst. 
 
 


Postat av: jennifer

SÅDÄR GJORDE EXAKT MIN FÖRRA LÄRARE MED, asså dom bestämmer inte vem man ska va med :SS, så knäppa!!!

2013-08-28 @ 22:07:15
Postat av: Samuel

Dom kan stoppa upp något där bak <3<3<3<3

2013-08-29 @ 08:18:11
Postat av: Johanna

Gud vad konstiga lärare? ;O

2013-08-29 @ 15:32:06
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: