5 sanningar om mig

axelinaackie.blogg.se / 17 Augusti, 2013 - 09:14 / Allmänt



-jag är rädd för att äta o-genomstekt kött/kyckling. Kollar alltid jätte noga på allt innan jag stoppar in det i munnen.

- Jag avskyr när folk börjar gråta för att det har gått dåligt. Typ när folk börjar gråta för att dom har stannat ut sig eller ramlat av. Personligen börjar jag ALDRIG gråta om det gått dåligt.
Jag resonerar som så att om min ponny har stannat (utan någon större anledning) så vet jag att det är något fel på den då jag äger 3 ärliga ponnysar. Då är det i så fall därför jag blir ledsen, för att det är fel på ponnyn, inte på grund av resultatet.
Det klart att man blir ledsen om man har ramlat av och fått jätte ont men tycker att det är sjukt osportsligt att stor-lipa när man kommer ut från banan.

- Jag läser 11 bloggar, samt min egen blogg, hahaha!

- Jag rider alltid med lindor hemma, fast bara fram. Tycker att det ser mycket proffsigare ut.

- Det värsta som kan hända är att flytta till en lägenhet eller få cancer.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: