Ååh vilka duktiga ponnysar!

axelinaackie.blogg.se / 25 Augusti, 2013 - 13:17 / Allmänt

Polo reds ut runt sjön. Rundan tog 50 minuter och han var jätte snäll och det blev en väldigt mysig tur. Gick i nästan hela hans ben i sjön, sen tyckte han att det blev lite för kallt... ;-)

Trimmade Cleo en halvtimme i paddocken och hon var ÄNNU finare idag än igår! Galopperade mer än vad jag travade vilket är bra då trav är den gångarten som sliter mest på hästen. Red nästan bara raka linjer och hon var verkligen helt perfekt!

Nu ska jag fixa iordning mig inför mammas jubileum och när jag kommer hem ska jag kolla på the vampire diaries hela kvällen, samt blogga såklart!



Postat av: Frida

Var har Ralle tagit vägen? Du skriver aldrig om honom? :)

Svar: time will tell... ;-)
None None

2013-08-25 @ 21:55:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: