ändrade planer!

axelinaackie.blogg.se / 15 Augusti, 2013 - 14:35 / Allmänt

Fick precis veta att placeringen jag tog med Polo i ett ridsport ponycup kval räckte till att komma med till finalen! Det är inte helt 100 att jag ska hoppa det än då jag inte vet om det går att efteranmäla, men det tror jag nog ska gå. 
Så istället för att tävla derbyt imorgon så tävlar jag bara på söndag. Grevagården på fibersand bana, Ridsport Ponnycup final med Polo och en vanlig MsvB med Cleo. 
Tråkigt att missa derbyt, men jag får se det från den lusa sidan. 
 
-Det ska troligtvis regna imorgon och derbyt går på gräs
-Jobbigt för Polo att hoppa en så lång bana, (haha)
 
Hoppas att jag kan klippa nervknyppet (Polo) idag så att han inte är allt för rädd. Om vi ens har någon klippmaskin som fungerar? Vi har 3 stycken men dom lyckas alltid gå sönder. 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: