Ändrade planer....igen!

axelinaackie.blogg.se / 15 Augusti, 2013 - 15:28 / Allmänt

Tydligen kunde man inte anmäla, det var bara om det var någon sen strykning som jag kunde vara med. Så det blir derbyt med Polo imorgon som det var tänkt. Himlands velade! Jaja, jag är lika glad för det! Polo känner sig också sjukt taggad sa han till mig, bara det går att klippa honom idag så att han slipper bli så varm imorgon. Det är lite synd bara att behöva klippa bort hans lena fina sommarpäls som är jätte len efter det att jag har ryktat honom i en vecka varje dag.
Jag ska iallafall göra honom AS fin inför tävlingen.
-Klippa honom
-Bada honom
-Skrubba svansen jätte mycket.
-Putsa allt väldigt noga
-Ta turschabraket och min tur kavaj
-Knoppa honom (om jag hinner)

Och jag håller tummarna för inget regn!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: