dagens planer...

axelinaackie.blogg.se / 14 Augusti, 2013 - 07:00 / Allmänt

detta är ett tidsinställt inlägg till er som går upp klockan 7 på sommarlovet som jag kommer behöva göra!
 
OjOjOj, idag blir det en väldigt fullspäckad dag!
 
Ska gå upp jätte tidigt och åka till stallet. Måste vara klar halv 11 så ska helst vara i stallet halv 9. 
Halv 12 ska jag vara ombytt och fixad för att då ska jag vara hos frisören inne i Kungsbacka. Är klar ca halv 3 och klockan 3 ska vi vara på ett hemligt uppdrag jag berättar om imorgon. Det "uppdraget" tar ca 1 timme så vi är klara där kl 4.
Klockan 4 ska mamma skjutsa mig och Clara till Liseberg och där spenderar jag resten av kvällen! :-D
 
Där snackar vi alltså, mycket som ska hinnas med på 1 dag!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: