EM 22.15 på 2an!

axelinaackie.blogg.se / 20 Augusti, 2013 - 20:55 / Allmänt

Klockan kvart över 10 på 2an är det EM i hoppning. Varsågoda för det tipset! ;-)
 
Ni vet hon jag snackade om som skulle hjälpa till typ 1 gång i veckan som skulle komma hit och rida idag. Hon kunde inte komma då det var för långt och hon hade ingen bil. Lite fail där, hahah!
 
Så jag red båda 2 idag. 
Cleo reds ett pass på 1 timme och 10 minuter, slå den! Jag red markarbete faktiskt, bommar på rad och pyttehinder, det var kanske inte direkt det Cleo hade önskat, men hon skötte sig väldigt bra för att vara Cleo! Efter att ha gjort den övningen jag gjorde i ca 40 minuter red jag lite vanligt. Galopperade henne och samlade galoppen, det gjorde hon SÅ bra! Hon går som bäst när hon har blivit lite avrastad.
 
Innan jag red Polo fyllde jag vatten i deras hage, tvättade bett, putsade träns och hängde lite tvätt.
 
Började med att skritta ut Polo i 20 min, sedan trimmade jag honom i paddocken. Det gick bra får jag nog säga, Han var inte alls lika stark på vänstertygeln som han var igår och han var ganska sammarbetsvillig. Jag hade tålamod och red ordentligt vilket lönade sig. Så det gick bra! 
 
 
Nu ska jag ta på joggingskorna och powerwalka 7km och kommer hem lagom tills hoppningen börjar!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: