FY FAN. Stackars ponny...

axelinaackie.blogg.se / 16 Augusti, 2013 - 19:24 / Allmänt

Idag gjorde jag verkligen ALLT fel. typ som att jag glömde av hur jag ska rida Polo. Galopperade i ett högt tempo vilket jag inte brukar. Tryckte av honom alldeles för långt på nr 4 och det kan man verkligen inte göra med Polo. Han försökte men vi kraschade typ. Sedan kom jag AS stort på A i kombinationen på hinder 5, han klarade A men hade ingen chans att hoppa B-hindret så han vek av. Smart ponny! Jag trillade av och promenerade ut från banan med dåligt samvete över att ha ridit så jäkla illa. Tycker så synd om Polo!
Men avslutade med att sitta upp och hoppa 4 språng på framhoppningen, det kändes bra iallafall. Alltid skönt att avsluta bra!

Vi drar ett streck över den här dagen.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: