Helg!

axelinaackie.blogg.se / 24 Augusti, 2013 - 10:21 / Allmänt

Godmorgon alla ni. 
Jag har ännu inte lyckats ta mig upp ur sängen och klockan är redan halv 11. Idag har jag inte så mycket att fylla ut med i dagens morgoninlägg då jag inte ska göra något speciellt. Bara det gamla vanliga, åka till stallet och trimma båda 2 i paddocken och idag SKA det gå bra med Polo, han är inne i en liten svacka förstår ni. 
 
Nu - frukost! Vi hörs under dagen!
Här är en film på Polo när han bodde på Irland. Same pony but different... ;)


Postat av: Annie Berggren

Vilken platt galopp han hade! Och så ljus han blivit :)

2013-08-24 @ 10:54:47
URL: http://annieberggrens.blogg.se
Postat av: Linnéa

Gud så fin! :)

2013-08-24 @ 12:00:23
URL: http://minilini.blogg.se/
Postat av: Jag

Är det du på vidion? Riktigt bra häst och du har verkligen utvecklats i ridningen!

Svar: haha, nej det är inte jag på videon, men ponnyn är min. :-D
None None

2013-08-26 @ 07:04:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: